...

..För att undvika den något otrevliga stämningen som blev nu tycker jag att vi sjunger en sång tillsammans (bäst är väl att jag tar en svensk sång, som den landsförrädare och nazist jag är, hur nu det hänger ihop)
 
Here it goes (obs! Utlandsspråk. Förlåt sverige)
Här dansar herr gurka både vals och mazurka.
Här dansar herr gurka både vals och mazurka.
Gröön är herr guurka, grön är hans brooor. Båda har strumpor, men ingen har skor!
 
Känn friheten att sjunga den fina sången så många gånger du vill. Förslagsvis så många gånger att du känner lugnet.
Alternativt tills du inte längre känner behovet att kalla någon landförrädare OCH nazist. Hur går det ihop? Återkom och bestäm dig. Antingen får jag nog vara nazist ELLER förrädare. Inte båda.
 
Rövhatt!
 
(ps. om du icke landsförrädare och förmodligen Sverigedemokrat skulle veta vad mazurka är för dans så berätta gärna det. Är det en svensk dans eller är det en sån där utlandsdans? tacksam för svar)

Kommentarer
Postat av: sara

Är det twitter som har gjort att hen har hittat hit?

2013-03-08 @ 08:31:26
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: alias Kvasthilda

Mazurkan kommer från Polen från början så det sket sig med det svenska där. ;)
För övrigt: Jag äter inte lågkolhydratkost men försöker hålla mig till långsamma kolhydrater eftersom jag mår bäst då. Fastan innebär bara att jag förskjuter frukost några timmar och kroppen hinner inte komma i nåt "svältläge" över en natt.

2013-04-03 @ 12:14:28
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0