welcome back!

Jag har varit utan dator i typ två veckor. Kanske mer, jag vet faktiskt inte.
Det var en väldig massa strul med att få en ny nätadapter (som var vad som var trasigt) men efter lite hjälp från pappa Mårten var det klart. Sen att det tog 9 dagar att få hem adapterskrället, det är en annan historia. (och nej, nästa dator blir INTE en dell)

Nu ska jag berätta vad jag har gjort. Ända sen i fredags har jag diskat.. VARJE DAG!!
Jag har dessutom lagat mat, VARJE DAG!
Dessutom har jag gjort pizza. Och ni vet ju som bekant att jag har lite degfobi (och inte så lite heller) men jag tog i degen, med händerna! Jag hade tänkte att jag skulle plocka med mig färghandskar från jobbet men det glömde jag.
Ja, till pizzan då. Vacker blev den inte, men smaken var det verkligen inget fel på.

Mest imponerande var jag nog ändå igår. Jag skalada potatis, la dom i en kastrull, satte på spisen och gick på zumba. Sen när jag kom hem var det bara att smacka igång kokningen och sen använda min nyinköpta potatispress. mmm
Ja, men jag har faktiskt inte handlat lunch en enda dag den här veckan. Haft med mig lunchlåda varje dag.
Jag börjar misstänka att det snart blir flickvänsmaterial av mig.

På återseende.


Kommentarer
Postat av: sara

kan det vara dataproblemen som har har gjort att du har haft tid över till annat?

2011-03-24 @ 22:03:46
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Evelina

kors i taket, skulle jag bara vilja säga!!

2011-03-25 @ 09:42:42
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0