tvätta?

Jag skulle tvätta igår. Det kan eventuellt vara första gången på 1,5 månad. Det här har inte bara med allmän lurkighet att göra. Jag har bara ingen fritid kvar. Hur som..
Jag slängde i en underklädstvätt. När den var "klar" så tyckte jag fortfarande att det luktade lite gammstrumpa så jag körde en gång till på 90 grader istället för 60. Tyvärr så var det en blå strumpa med i tvätten, så nu blev allt blått.. Eller mer som blåsjaskigt.
Ibland blir jag väldigt trött.

Idag skulle jag organisera lite hade jag tänkt. Det gjorde jag inte. Nån måtta på vuxenpoängen får det vara.
I måndags gjorde jag helt omedvetet ett storkok.

Sanna mina ord, jag kommer att bli miljonär på att laga mat själv istället för att handla lunch varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0