Välkommen till Linas terapi

Jag har på senare dagar varit med mer terapeut än vad jag vanligtvis är. Jag har nämligen haft det lite lugnt på jobbet här i Februari och då gjorde jag om fikarummet till terapirum. Alla som vill fick komma på terapi (ja alla som inte ville också för den delen)
"Vill du ha lite terapi, vill du prata om det här", sa jag och buntade ihop en tidningshög. Så ska man nämligen göra när man är terapeut. Egentligen ska man ha viktiga papper, men det som låg närmast till hands var två nummer av "blossom" och en "amelia". Det funkade också.
Jag är tämligen bra på terapi om jag får säga det själv (annars inte) och mina klienter har också varit väldigt nöjda. (ehm...)

Så Lovisa, välkommen på terapi hos mig. Jag är en bra samtalspedagog. Vi löser det här.

Kommentarer
Postat av: Tiniusanneli

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2011-06-14 @ 14:06:44
URL: http://tiniusanneli.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0