Linas dejtingskola 1.0

För er som inte gillade Linas singelpepp kommer här Linas dejtingskola ettkommanoll.

Dejta aldrig en kille som..

1. Har fula skor
2. Andas högt
3. Har ful frisyr (förutsatt att du inte jobbar som frisör och kan tvinga honom att låta dig klippa av det)
4. Säger LOL (det är illa nog att skriva det, men att faktiskt säga det.. högt.. bland folk? Skulle inte tro det)
5. Inte kan laga mat (det är av liten betydelse huruvida du själv är nån magiker i köket eller inte. Du vill inte komma hem till en trevlig surprisedinner och inse att du bara kommer att kunna äta den här maten om du häver i dig en halv dunk vin först..om ens då)
6. Som tror att han ska få välja på vilken sida av sängen han ska sova
7. Har taskiga kläder i allmänhet (det går att ändra på, men förmodligen så tycker han att dom där fula kläderna är sjysta, eller kanske bekväma. pfft bekväma förresten! vem fan bryr sig?)
8. Kallar dig för gummsilumsplumspluttiluttan..
9. Lyssnar på dålig musik (han kommer nämligen tro att den skiten är nåt han får spela hemma, om det nu skulle bli så att ni flyttar ihop)
10. Inte tycker att du får äta hur många negerbollar du vill (ja okej, jag erkänner. Den här skrev jag bara in för att jag själv precis har tryckt i mig tre stycken och ville på nåt vis rättfärdiga det) 

Annars om ni gillade min singelpepp, så kommer det snart en till. Jag kan även meddela er, mina kära nöjda-att-vara-singel-läsare, att den 11:e Februari är det alla singlars dag! Så häng inte läpp över alla fjantars dag den 14:e. Vi har en dag också nu! (dessutom en bättre dag. Allahjärtansdag är på en måndag och alla singlars dag är på en fredag. Fram med vinet för gudars skymning)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kan han inte stava blir det inget heller... :)

2011-02-03 @ 23:01:05
Postat av: Lovisa

Du har också missat killar som tror att dom har listat ut att du försagt dig. Och killar som är så dumma att dom inte fattar att man förolämpar dom!

2011-02-08 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0