Dagens i-landsproblem

Oj, jag kom precis på en sak. Förra våren när jag och Lovisa skulle till Kos så var mitt pass liksom inne på sista refrängen. Sweet, nytt pass, nyss kort, blir av med det där fula stirriga "i´m-a-crazy-person"-kortet.
Nu inser jag precis att jag ska ta nytt kort snart. Vilket betyder att jag måste ta det med frisyren som jag har nu.

Jag tycker att jag har jättebra frisyr, men frågan är hur fränt det kommer att vara med halva skallen rakad när jag är 30! (okej 29, ville bara verka lite mer dramatisk).
Ska jag göra en överkamning i äkta gubbstyle eller ska jag helt enkelt låta det vara? Jag får testa mig fram helt enkelt.

Och om ni händelsevis skulle undra så är det bara 3 månader och 26 dagar kvar nu. jeeei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0