Cpungar

Okej, såhär var det. Jag skulle kila iväg på videoteket en sväng (eller hemmakväll som det envisas med att heta)
Jag tog med mig Salka och knöt fast henne utanför. Egentligen tycker jag inte att det är okej att knyta fast hundar utanför butiker, men handlar det om max 5 minuter och ett ställe där det inte går så hemskt mycket folk så kan man göra ett undantag.
Hur som.. När jag precis har betalat och är på väg ut så hör jag hur Salken skäller, och det gör hon aldrig när hon sitter fast sådär. Så jag remmar ut och ser grabbar gå därifrån och skratta. Dom har hunnit gå så pass långt att jag inte hinner knyta loss hunden och springa ikapp och riva tag i dom, så jag nöjer mig med att blänga den här gången. En av dom säger "hahahaha tänk om nån visste det där"

Så.. nu undrar jag vad dom har gjort mot min hund. Jävla idioter
Jag undrar även varför inte föräldrar kan lära sin barn att ge fan i andras hundar. Synd att hon inte bet er, fula jävla cpungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0