Uppsala, here I come!

Släng ihop ett gäng med loosers och dom har jätteroligt med varandra? Jo, det verkar så.
(jag tror att ni själva vet att ni är lurade, men förnekelse är ju trevligt det med)

Så, igår började vi med vårat hemliga uppdrag. Jo, men det gick bra. Det kommer åtminstone bli bra sen.. förhoppningsvis. Jag har nackspärr.

Så, imorron ska jag till Uppsala. Det ska bli hemskt trevligt. Däremot ska jag byta tåg i Sundsvall, och det känns ju typ sådär. Hur stor chans är det att jag blir kvar i sundsvall? (men enligt mina kunder så är det inte så stor tågstation där)

Jo men jag har även dragit på mig nån form att shoppingmani. Värre än vanligt alltså!  Förra helgen blev det shopping både fredag och lördag. I söndags kände jag mig safe, jag menar, jag jobbade hela dagen och kom inte hem förrän runt 19snåret. Då shoppade jag lite på ebay. Idag efter jobbet tog jag och Lovan en runda (jo men det var ju kvällsöppet på dååmus)

Nu ska jag duscha och sen tänker jag lägga mig och kolla på en film. What to choose? what to choose?! Jag måste ju vara ren och fin när jag träffar min förlorade syster imorron.. och bror (men han är inte lika förlorad, för jag lunchade med Adam förra veckan)

- Har du löshår i nu?
- Nej
- Är det ditt... det där som hänger där?


- Har du rakat håret?
- Ja
- Snyggt
- Tack, du kanske förstår hur mycket det krävdes för att få Lovan att göra det här.
- Vadå? HAR DU RAKAT HUVUDET!?
- Ja, du sa ju det?
- Nej men jag menade att det var rakat!! rakat!! RAKT!!!
- ......plattat

- Jag tror inte att jag vill ha det så kort den här gången..
- Nope, det fixar vi, vi ska ha nåt piffigt tycker jag.... oj det blev ganska kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0