En lista

Vi tar en lista i brist på annat. Jag misstänker att jag har gjort den förut.

Vad heter du: Lina
Var bor du: Östersund
Trivs du där: Ja det duger.
Brukar du läsa horoskop: Japp. Finns det nån som låter bli om tidningen ligger där?
Har du körkort: Japp, och det sjuka är att jag får övningsköra med folk. När jag insåg det kände jag mig inte skitung.
Festar du mycket: Ja men det får man väl påstå, och varför skulle jag inte? Det är ju typ mitt enda intresse. Mindre nu när Lovisa har flyttat kommer det bli dock.
Sprit, cider, vin eller öl: Rött vin tack.
Brukar du bli för full: Hahahahaha ja.  Eller det beror väl på vem som avgör.

Antal kuddar i sängen: Två
Äger du ett busskort: Nej men jag har mammas i fickan as we speak.
Vad åt du till frukost: Idag åt jag faktiskt frukost! En halv burk tonfisk. Salka fick andra halvan.
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer. Okänt nummer - "Lina", annars "hej, tjenare, ja?"
Antal timmar sömn inatt: Skitmycket. typ 8?
Sov du ensam: Nope. Med Salken.

Din hobby: Festa sa jag ju!! och träna. och umgås.
Vad är det för veckodag: Torsdag
Vem fick du sms av senast: Lovisa <3
Vem ringde dig senast: Mamma
Vilka hårfärger har du haft: Men please. Rött, blont, svart, mörkbrun, mellanbrun, koppar, svart/blont/rött samtidigt, svart med en rosa slinga, svart med en grön tuss, svart med blont.. ska jag fortsätta?
Vad såg du senast på TV: Kollar på Alexander Nilson just nu..mm-yum-mm
Vad läser du för bok just nu: "Jag är Ozzy"

Längd: 169,5 påttungefär
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Svart
Är du kär i någon: Nä inget sånt heller..
Vad gör du om ett år: Förmodligen precis samma sak som nu. Underhållande tanke.

Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja ibland
Vilken parfym använder du: Paris cancan eller Amor amor
Dagens klädsel: Mörkblåa leejeans som sitter mycket bra nu när jag har blivit tjock. Vet inte om jag tycker att det är jättebra. Sen har jag ett svart linne, ett grått linne och en döskallesjal.


ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? Pass
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Det var stora bokstäver
När kramade du någon sist? En människa? Tror att jag kramade Zalla i söndags men jag är inte riktigt säker.
Saknar du någon speciell person? Ja.. Lovisa =(
Kysste/hånglade du med någon sist? I Söndags? (hahaha nu tror ni allt att det var Zalla)
Ångrar du det? Nej
Är du singel? Japp.
När fick du senast en komplimang? Jag tror att det var igår som en kund sa "duktig tjej" till mig. Gills det? Annars i söndags.
Har du hånglat med någon av samma kön? Men ja?

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Nej inte direkt. 
Hånglat med nån riktigt ful? Hahaha ja!
Hånglat med fler än 50 pers: Antagligen?
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Jadå
Gjort något riktigt dumt? Oh ja, gör jag nåt annat?
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Varit nykter på nyårsafton? Ja fast det var ett par år sen nu.
Gjort nåt olagligt? Ja.
Blivit polisanmäld? Ja.
Slagit ner någon? Nej
Skämts över dina föräldrar? Hahaha ja, gjorde man nåt annat när man var 12-15
Skämts över dig själv? Jajjemen
Tar du droger? Nej, men däremot har typ tre stycken frågat om jag tar droger på senaste. Det känns typ sådär?
Dricker du? Ja.
Vilka kläder sover du i? Pyjjebyxor
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nej inte kär, men kanske lite intresserad.
Är du ensam nu? Nej Salka är här
Vill du gifta dig? Ja!
Vill du ha barn? Ja jag tror det.


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Salken och jag.
Såg dig gråta? Mamma. När Lovisa skulle flytta.
Du delade en cigg med? Jaa.. Evelina och jag delade på kräftkalas tror jag.
Du gick på bio med? Ehm.. Det måste ha varit Lovisa men jag minns inte när det var eller vad vi såg. Var det twilight?


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej
Kramat någon? Nej
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Japp, handlade bröd, ost, skinka, tomat och juice idag. mm varmamackor. Och så handlade jag lunch igår och idag.
Sjungit? Men ja hela tiden.

Jaha. det var det


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja, det var twilight:)

2010-09-02 @ 23:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0