hahaha

Jag såg just en fantastiskt festlig reklam. Kan det ha varit naturdiet? Det står en blond tjej med vinden i håret och ser allmänt lycklig ut. Det roligaste var att hennes hår var så jävla risigt att det enda som kunde rädda det var typ en maskinklippning? Är det verkligen det bästa sättet att marknadsföra en viktminskningsprodukt?
"drick den här så går ni ner några kilon, men håret ramlar loss"

Ja, jag har legat i ryggskott här i två dagar. Det har varit lite jobbigt faktiskt. Antingen har nog grannarna trott att jag håller på att bli rånmördad eller att jag har hittat mig en djävulsk älskare, då jag har vrålat varje gång jag har rört mig.
Hur som helst mina vänner så är jag på bättringsvägen. Tror jag.

Deffen går över förväntan. Däremot har jag varit sjukt godissugen idag. Men inget som inte lite tuggummi och snus inte kan lösa. När det här är över ska jag äta blåbärspaj. Det ska bli gott.

När jag hastigt insjuknade igår tänkte jag "ah, fan vilken tur att jag hann träna på morgonen"

Hahaha en rolig sak också. Jag skulle på apoteket och hämta ut smärtstillande så jag skulle klara av att leva. Tanten i kassan säger
"Ja det är tre recept utskrivet på dig här"
"Men.. jaha.. tre?"
"Ja. Citodon och diklofenak suppar och vanlig diklofenak"

Jag vill väl för fan inte ha några suppar!? Jag avböjde vänligt men bestämt och sa att det receptet kunde dom få behålla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0