statusuppdatering

Håret: Lockigt.. Däremot nyfärgat och nyklippt
Koffeinbruk: Hög
Nikotinbruk: Hög
Kropp: Träningsvärk, stel och en ökning efter dagens pass på 1hg
Jobb: Segt
Promenad: Ja
Hund: Ligger stilla och vilar på mitt ben
Ont: I huvudet efter tandgnissel (note to self: Sluta!!)
Frukost: smoothie jordgubb/hallon, ägg
Lunch: Kycklingpinne
Middag: Naturgodis
Dagens bästa: Lovans hembakta bröd som hon hade med sig på jobbet
Dagens sämsta: Slog vristen i elementet när jag skulle duscha
Ledsen: Ja, rev sönder mina favvojeans imorse
Imorron: Fredagsdans

Nu ska jag berätta om den pinsamma händelsen. Och jag vet i förväg att det inte kommer att bli lika roligt när jag skriver det som det egentligen var.
Mamma och jag står på domus, hon ska till bussen och jag ska in på affärn. Rätt vad det är så kommer det en tjej och ställer sig framför mig och vinkar. Jag inser att jag inte vet vem det här är, men man får inte vara otrevlig. Agerar blixtsnabbt och säger:
- Jaaaa heeeeej!!!
plötsligt kommer jag på att jag inte alls känner henne och att hon står och vinkar till en tjej bakom mig. Varpå jag säger: "eller.. jaha"
Tjejen säger.. "ööh ja heej.. eller ja"
Sen vågade jag inte gå och handa på domus, jag fick gå på hemköp istället. Allt för att undvika att behöva ställa mig bakom henne i kassan.

Ja ni ser.  Inte alls roligt i skrift. Men fråga mig nästa gång ni träffar mig så ska jag berätta det med rätt tonfall. Det blir roligare så.

Har fått lite roligt på NK också som jag slänger upp sen.

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0