Ful?

Jag och Lovisa hade en teori förut. Det var mest Lovisa som hade teorin (eller egentligen var det helt och hållet Lovisa som hade en teori). Den gick ut på att vi skulle ge fula killar en chans. Det lät ju lite vänligt och sådär. Lovisa har även fullföljt det hela.
Alldeles nyss kom jag på att vi ska inte alls ge fula killar en chans. Man kan ju inte vara ilag med någon som man inte är attraherad av, och således inte tänder på. Vilket tråkigt förhållande. Vad jobbigt att presentera sin fula pojkvän för kompisar och familj.
Dessutom måste vi ju lämna dessa fula killar till dom tjejerna som faktiskt tycker att dom är snygga (jag och Lovisa har tillexempel väldigt olika smak)

Så ful...? Gå vidare... gå vidare

Kommentarer
Postat av: Saya

Haha, låter som mitt liv i kvadrat! Jag skäms!

Men nu är det slut med det! NO MORE UGLY!

2010-03-01 @ 21:07:06
Postat av: Magnus

Jag resonerar lite åt samma håll, fast om tjejer då. Desto fulare tjejer desto bättre ligg så att säga, för dom fula tjejerna kan det ju likaväl vara sista gången dom får chansen och då jävlar blev det åka av.



Sen vet man ju aldrig vad som döljer sig under ytan på andrahandssorteringen, det är ju mycket fin fi**a som blivit lidande på grund av dåligt utseende.

2010-03-01 @ 23:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0