En skum sak hände...

Lite bakgrundshistoria:
Dom har skickat ut några lappar som man ska klistra upp på dörren för att ge nån fullmakt att gå och installera nåt. Jag sätter aldrig upp nån lapp. Förut av den enkla anledningen att jag inte hade nån tejp. Nu har jag tejp men sätter inte upp lappen på dörren ändå.

Hur som helst.
Innan jag skulle gå på jobbet idag plingade det på dörren. Där stog en gubbe.
Gubben: Hej, jag tänkte höra om du ville ha nån hjälp att koppla in boxer?
Jag: Men... jag har ingen boxer
Gubben: Nej men om du ska ha sen.
Jag kopplar blixtsnabbt som den snabbtänkta tjej jag är. Det var ju faktiskt så att dom inte för allt för länge sen var här och installerade så att jag skulle kunna ha bredband i lägenheten om jag ville. Bra inför framtiden påttifall liksom.
Jag: Jaha, ja jag tänkte gå och jobba, men du kan ju gå in sen. Det är lite stökigt men du kanske inte bryr dig.
.. det gjorde han inte.

När jag kom hem efter jobbet så käkar jag lite och kollar på teve en stund. Efter tag märker jag att det ligger nåt på bordet (och ja, det kanske tog en timme innan jag märkte det) En bredbandsswitch och på golvet breve tjockteven ligger en boxer.. MEN HALLÅ? I did NOT sign up for this! Måste jag betala för det här nu? För jag kommer INTE att betala för varken boxer eller bredband om det är det dom har trott.

... får nog ringa telia imorron och fråga vad fan dom håller på med (ja jag fick även med ett bekräftelsebrev på  mina nya grejer. Jag läste det aldrig för jag blev så paff)

Nu till funderingen (eller jag har två faktiskt)
1. Börjar telia få dåligt med kunder som måste göra på det här viset för att få nya?
2. Varför händer sånt här alltid mig?

hahahahahahahaha


Kommentarer
Postat av: Saya

Hahahahhaha, ja undra varför liksom?!

Du är drabbad. Du är bäst!

2010-02-10 @ 22:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0