Blir man ens brydd?

Igår var jag först på middag hos Lars, sen var jag och Lovisa iväg och skulle dricka en rom & cola hos Niklas. Han hade med sig en kompis från stockholm.
Kompisen hade tränat in en trix med hunden (som vi aldrig fick se visserligen) och rätt vad det är säger han:
"LINA! Är du beredd?"
Och ja det var ju. Jag trodde att jag skulle få se trixet. Det var inte det jag skulle vara beredd på däremot, utan han skulle kasta en dockhuvud (ja jag vet inte vilket makabert öde den där stackars tomten har gått till mötes. Jag misstänker hunden) Genom luften kommer huvudet flygandes och träffar mig på näsan. Ja, det gjorde ont men jag tänkte inte mer på det...förrän jag klev upp idag.
Jag har alltså ett blåmärke på näsan och jag hoppas verkligen att det går att sminka över imorron när det vankas scenframträdande!

Och btw! Trevligt att du är tillbaka Magnus! Jag har funderat vart du hade tagit vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0