Thanks

Låt mig berätta nyheterna.
Jag har fått lägenhet. Jag kanske inte hade skrivit det förut, men med tanke på mina arga ord den senaste tiden så förstog väl dom flesta att nåt obra hade hänt. Jag blev av med lägenheten.
Nu har jag fått en ny och det är ju alldeles fantastiskt. Grattis till mig.. tack så mycket!

Idag ringde det där 08numret som alltid ringer mig. Tänkte att efter ett halvårs ignorering så kanske det var dags att svara och kolla vad dom ville mig. Det var the phonehouse som ville ge mig en ny telefon. Jaha, det kan väl gå för sig, tänkte jag och knappade in mig på datorn för att se vad det var för telefon jag blev erbjuden.
Nåt rat!? Nej du tack du. Hade sagt åt killen att ringa mig lite senare och när han ringde nu på kvällen så gnålade jag åt mig en värre telefon.
Den bör komma om 5-10 arbetsdagar.
"nee, jag vill ha en bättre kamera. En bloggtelefon behöver jag" sa jag.. och så fick jag det.
Säga vad man vill om mig, men listig är jag.

Låt oss tala om vädret. Hallå?! Vädret. Lycka till att försöka få ut en hund idag. När jag föreslår för Salka att vi ska gå ut en sväng så kollar hon på mig som om jag vore dum i huvudet. Som att jag på nåt vis har tappat allt förstånd och vett. Det har jag inte. Jag vill bara inte att hon ska kissa i soffan...igen.

Den här veckan älskar vi livet. Jag har inte fått nåt utbrott än tror jag. Det känns bra

Kommentarer
Postat av: Helene

Vad roligt! Var har du fått lägenhet då? :) Inflyttningsfest ;)

2009-10-13 @ 08:55:41
URL: http://heleneforss.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Jag har inte heller fått något=) Det var bra nära igår, men så lyckades jag behärska mig. Jag tror att det här med att älska livet en vecka är bra för kroppen.

2009-10-13 @ 09:53:14
Postat av: Evelina

Nånting för dig och salken??



http://www.spoiledrottendoggies.com/matchingcostumes.htm

2009-10-14 @ 11:34:52
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0