Svinis..

Ja och här ligger jag i en allvarlig svininfluensa och har tappat det mesta av rösten. Det är ohållbart. Ohållbart att jobba såhär. Dels dumt att smitta ner både kunder och jobbarkompisar, men även jobbigt att försöka konversera med kunderna. Jag kan visserligen "havssköldpadda" på teckenspråk, men är det nån annan som kan det?
Jag tror inte det..

Det vankades Tesupé  i helgen, och det var som vanligt fantastiskt roligt. Jag fattar inte riktigt vad som hände, men dom flesta i min kompiskrets verkade vara grisandes. Niklas fick bära mig hem för jag hade så ont i fötterna. Det var skönt att slippa gå.
Jag är dessutom besviken på alla som inte har kommenterat på bilden på  mig, pappa och Bengt och tyckt att den var jätterolig. Det tyckte nämligen jag.

Jag insåg ganska tidigt på supén att jag skulle sluta dricka och rasslade fram till baren.
"pappa! Har du nåt med kolsyra utan alkohol?"
"Nej.. bara läsk.."
...ehm, ja just? Men det var ju typ det jag var ute efter? Har fortfarande inte förstått vad han trodde att jag menade.

Här ska smidas planer. Hoppas att inte Larsken pajjar nu. Det känns ju inte som att han är nån höjdare på planer direkt..
Nu ska jag återgå till att vara dödssjuk

Kommentarer
Postat av: Peppis

Krya på dej sötprupp! Men vadå e larsken involverad i samma plan som ja? Då kan de ju inte annat än å gå som en dans.. ah fyndigt ;P pöössss

2009-10-27 @ 21:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0