Lycka är..

.. att hitta snorpapper i väskan när man till sin förskräckelse inser att man snart har snytit upp allt toalettpapper. (Ni trogna läsare vet ju hur mycket jag älskar att handla nytt)

Jävla svininfluensa

Var ju tvungen att gå på apoteket en sväng idag (och jag min enfaldiga klommerkuse glömde ipren) och när jag skulle hem därifrån ser jag en kille som knyter fast sin jack russel utanför lilla siam. När han inte får hunden att sätta sig så smäller han till stackarn på rumpan (istället för att klappa lite försiktigt som jag tycker funkar) och säger åt han att sitta. Sen kommer dennes vedervärdiga flickvän utstormandes och skriker "OCH NU HÅLLER DU KÄFTEN" till den söta vovven. Jag blängde på henne och var på väg att säga väl valda ord. Istället gick jag hem och bölade en skvätt. Och så kramade jag lite extra på Salken och sa att man aldrig fick vara dum med små vovvar.
Vilka jävlar. Vilka jävla jävlar!! Vissa ska inte ha hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0