Hohooo?

Ja här var det onekligen dött som i graven. Nu får jag faktiskt ta och skärpa till mig lite.

I fredags städade jag. Hör och häpna!!! Självklart var mamma här och hjälpte till.. egentligen skulle man kunna säga att det var jag som hjälpte henne för hon gjorde nog mer än vad jag gjorde.
Låt mig berätta om en skräckupplevelse.
Jag har alltså packat i en massa smutsiga kläder i min tvättpåse (notera att dom här kläderna har legat på golvet i år och dar). Knallar iväg till tvättstugan och häller ut alla äckliga kläder på golvet. Medans jag står i mitt anletes svett och sorterar skiten så ser jag hur nåt rör sig. Ut ur kläderna kommer en spindel!!! Och det kan jag tillägga.. den var INTE liten! Den var så stor att jag tillochmed såg att den var hårig.
Jag kastade mig bakåt i förskräckelse och hyperventilerade medans jag funderade ut nästa drag. Jag såg att han började leta sig in i mina underkläder, snuskspindel, och där vill jag minsann inte ha några spindlar så jag lyckades med stor finess få undan kläderna, utan att för den sakens skull få spindeln på mig.
Sen sprang jag fram och stampade på han! Men benen rörde sig fortfarande. Så jag stampade igen, och igen och igen. Efter fyra gånger verkade han vara död.
"hahahahaha", tänkte jag hånfullt. Sen kom nästa problem. Jag kan ju inte gå omkring med en äcklig spindel under skon. Snabbt löste jag problemet genom att spola skosulan under vattenkranen. Sen skrattade jag hånfullt en gång till. Dock så kröp det i kroppen resten av kvällen.

- Men den där tar du ju när du flyttar...
- Men.. jaha? När jag ska flytta då?
- ...... PÅ MÅNDAG!!!!!

Sen var vi ut i Lördags också, krogen sög ju men förfesten var jätterolig. Jävla bra grannar jag har.
Igår var vi ut på stan en sväng. Jag vill bara tillägga att det syns om någon har planerat att låtsas som att den inte ser en och undvika att säga hej.
Det är enormt pinsamt skulle jag våga påstå. Jag skäms för din skull! P-I-N-S-A-M-T-!-!-!-!-!-!-!-!
När man har passerat åldern 14 borde man iallafall kunna bete sig som folk. Moahahahaha, skrattar jag hånfullt.

Och en sak till, du blängde inte så fint du heller... moahahahahahaha, skrattar jag hånfullt igen, sen går jag ut med hunden. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Frida

Moahahahahaahahahaahah! Fan va roligt vi ska ha på lördag!!! PUSS

2009-10-20 @ 17:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0