Hoho?

Här var det dött som i graven. Nu ska jag skärpa till mig lite.

Imorse försov jag mig. skräll. Skulle kliva upp 7. 7.43 vaknade jag och jag skulle vara på frösön klockan 8.15. Snabb som en vessla som man är så sprang jag upp, letade kläder, drack yoghurt ur förpackningen. Klä på mig och borsta tänderna samtidigt, och jag var på Mans Ruin 8.14. Säga vad man vill om mig, men långsam är jag inte!

Såå, det har varit lite tjorv sen sist, och anledningen att jag inte har skrivit är att jag har varit så förskräckligt arg att det enda jag hade fått fram i textväg hade varit könsord och svordomar. Det hoppas vi tills vidare.

Efter 2 timmars smärta är alltså tatueringen färdig nu. Jag kanske lägger in en bild ikväll.

Sen ska jag skriva om "utbrändhet". Men nu ska jag sminka mig och kila på jobbet inom en snar framtid. Ikväll väntar biobesök, kinamat, hyrfilm och en jävla massa mys. Så inihelvete ska vi mysa!

Aa just ja. I onsdags hittade jag kiss i min soffa. Vad lycklig jag blev.
En liten fundering. Man sitter hemma, väntar på att matte ska komma hem. Plötsligt drabbas man av en akut kissnödighet. Var kissa.. var var var... JA! Soffan! Bra.
Själv anser jag kanske att golvet hade varit ett bättre alternativ, men vad vet jag.

Kommentarer
Postat av: Helene

Ja, lägg upp en bild, vill ju se tatueringen i färdigt utförande! Nu blev jag ju nyfiken på att höra vad det var som var svordomar och skit! Hoppas du har det bra ändå vännen!

2009-10-02 @ 20:56:33
URL: http://heleneforss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0