Hallå!

Vad har hänt. Dålig bloggare!
Jag vill inte mms-blogga längre. Min telefon är cp. Det funkar liksom inte, för bilderna blir vridna även fast det inte ser ut så när jag skickar det. Skumt!

Såå, gesällprov i helgen. Jag var så nervös att jag trodde att döden var nära. När allt var klart var jag övertygad om att jag hade kört på typ allt. Det hade jag inte. Jag klarade allt utom färgen som jag ska göra om snart.
Igår blev jag firad. Fick en jättefin orkidé som jag hoppas att jag kan hålla vid liv lite längre än den förra som jag fick. hmm. Ja den levde i två veckor tror jag (Hur svårt kan det vara att komma ihåg att vattna blommorna?)
Det om det, men det känns väldigt bra iallafall
Och så passar jag samtidigt på att tacka alla som ställde upp som modeller.

Imorron har jag tagit ut en semesterdag, det tyckte jag att jag hade gjort mig förtjänt av efter en sån jobbig helg.

Jag skriver mer sen. Har ju lovat att skriva ett inlägg om "utbrändhet" och det ska jag göra också.

I helgen ska jag på kalas.


Kommentarer
Postat av: Helene

Tips från en med någorlunda gröna fingrar. Orkidéer vill inte ha vatten oftare än typ varannan vecka, och häll inte på vatten direkt i krukan för den vill inte stå i en massa vatten. Fyll hellre vatten i något (typ en kruka eller bunka) och doppa ner orkidén i vattnet.

2009-11-24 @ 19:44:08
URL: http://heleneforss.blogspot.com
Postat av: Helene

menar bunke :P

2009-11-24 @ 19:44:36
URL: http://heleneforss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0