feels like the weight of the world...




Det känns som att nåt tynger mig.. Jag har en tyngd på mina axlar.

Jaha, var det bara du?

Ikväll har vi varit på visning. Åh herrejösses. Jag trodde att jag skulle dö innan det var slut. Aldrig förr har jag sett en våldtäkt på så nära håll, det var tämligen intressant.
Och sen en sak som aldrig slutar förvåna mig, trots att det händer på varenda visning. När någon annan pratar så håller man käften. Föreställ er själva att stå och prata inför folk som sitter och pladdrar samtidigt. SÅ jävla respektlöst. Jag förstår att det här är det roligaste som händer i erat liv. Men är man 40 så kanske man inte behöver sitta och diskutera ett sms som man har fått.
Dagens lärdom: Kan man inte hålla käften när man har druckit rödvin kanske man ska låta bli. Speciellt om man redan har spillt ut ett glas över hela golvet.. Då kanske man inte behöver ett nytt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0