Åh nej..

Berättade jag vad som hände på subway för ett tag sen? Om inte så gör jag det nu..
Kom upp dit och skulle handla lunch som jag emellanåt (tydligen rätt ofta) gör.
- Hej hej! En halv parmesan/oregano vill jag ha.
(subkillen) Kyckling va?
...åhnej!! Då har jag varit där lite för ofta kände jag och gick inte dit på ett par veckor..

Idag hade jag bestämt att jag inte orkade laga mat (nähä!?) så jag beställde pizza. Eftersom mitt namn har stått på två dörrar så skrev jag en notering om att dom kunde ringa när dom var här så kunde jag berätta vart jag bodde.
Pizzagubben kommer, surrar en stund och sen säger han:
- Men visst bodde du på E förut va?
..ååååhnej! Nu har jag tydligen handlat för mycket pizza på reveljen också.

Pinsamt


Kommentarer
Postat av: Ken

larrdo!!!

2009-11-10 @ 10:18:01
Postat av: sara

HAHA du får börja köpa sallad eller något dom inte är lika pinsamt !

2009-11-10 @ 10:28:33
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0