skjut mig!!

Nu kom jag just ihåg varför jag inte åker tåg!
Det är endast idioter som åker tåg. Jag sitter as we speak på tåget. Allt går som vanligt asbra. Tänkte att jag skulle köpa en tidning så jag hade nåt att roa mig med när jag inte orkar sitta med datorn längre.

Tyvärr så visade det sig för det första att det inte finns eluttag där jag sitter.. utmärkt. Sen visade det sig tyvärr att tidningen som jag hade köpt råkade vara på tyska. Försökte läsa lite, men det var så tröttsamt.

Det enda som fattas nu är att rifflelle får slut på batteri. Då slänger jag mig ut genom fönstret. Dessutom undrar jag fortfarande över föräldrar som inte har koll på sina barn! Jag tar inte med mig Salka på tåget och låter henne löpa amok och störa människor. Det är en ful unge som springer runt här och snart fäller jag krokben i ren tristess. Hörs sen. Batteriet dör väl snart med min tur

Kommentarer
Postat av: Helene

Det brukar finnas eluttag mellan sätena, när jag och syrran åkte rotade vi runt mest halva resan men till slut hittade vi uttaget!

2009-03-25 @ 08:44:01
URL: http://foffo87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0