Panik

Det här blir typ besvärligare än vad jag hade tänkt mig från början. Jag vet inte hur i allsindar jag ska få plats med två huvuden, en stativ, och massa annat tjafs plus kläder i väskan. Dessutom hade jag tänkt att ha med dator och handväska.. det blir ju tre väskor som jag ska fara och släpa på. Nu ska jag sucka! SUCK!!!!!

Jag måste lösa det här nu! samt kanske dra på lite smink och fli mig lite så ingen blir rädd på tåget.

Dessutom så var det nån som hade kommit in på min tvättid och börjat tvätta. tack och lov att jag inte skulle tvätta mer, men om dom kastar ut mina kläder ur torktumlarn så ska dom dö!
Torktumlarn har förövrigt typ kajkat ihop, det blir ju inte direkt torrt, och nu tumlar jag för andra gången för att se om det hjälper. Det här gör mig tokig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0