Måndag 23/3

Imorse var jag och åt frukost själv. Det var modigt av mig. Annars skulle jag aldrig ha ätit själv.. jag åt två mackor med salami och gurka och sen lite fruktcoctail och två konserverade persikor.. sen hittade jag bacon.
Detta var det som jag såg först och rev åt mig eftersom jag inte ville gå runt och se ut som en fåntratt. Sen hittade jag pannkakor. Det ska jag äta imorron till frukost.
Kursen har varit lärorik. Det är aldrig fel med lite tips, och nu vet jag verkligen vad jag ska träna på när jag kommer hem. Herrejösses, vad tråkigt.

Sen mötte jag upp Helen och vi åt en fantastiskt god middag på en indisk restaurang. Jag håvade in en kyckling tikka masala och så drack vi öl till det. Sen tog vi en kaffedrink och en efterättt. och sen en hallon daiquiri på det.
Känns lite skumt att dricka sprit på en måndag, men det var gott.
Imorron är det kurs igen, sen far jag hem..

Nu ska jag surfa vidare.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Äta själv är lite lagom käckt och stochholm(skt?)Snart överger du nog din norrländska manér för storstadsdjungelns "död-blick-gå-så-snabbt-du-kan-krocka-gärna-med-en-barnvagn-och-skrik-att-man-faktiskt-måste-se-sig-för"-fasoner. Då kommer jag sakna dig min syster=)

2009-03-24 @ 11:28:58
URL: http://lovisaulander.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Så kul med kurs !! Vill oxå gå kurs !

2009-03-24 @ 19:11:46
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0