Framme!

När det var typ tre minuter kvar tills jag skulle kliva av så kom jag på att man kunde fälla upp armstödet som var på min plats.. Hade jag kommit på det på en gång så hade ju det sluppit skära in i låret i 60 mil..

Kom fram till stockholm och gick naturligtvis vilse på en gång. Hittade ett annat scandic så jag gick in där och frågade. Jag fick en KARTA!!! Nu är jag turist på riktigt tänkte jag och knallade iväg efter min karta och hamnade i diverse gränder. När jag hade gått vilse två gånger tog jag en taxi istället. 72 kronor för några kvarter. Så går det när jag blir ivägsläppt själv till stockholm.

Petra kommer hit imorron iaf och möter upp mig så jag slipper försöka hitta goldwell själv.. thank god!

Jag längtar till hotellfrukosten. Jobbigt att äta själv bara. Jag får kanske köpa en tidning. Eller så kan jag ju fortsätta med min tyska cosmopolitan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0