En kvällslista? ja

Lovar du att vara ärlig? Jag lovar och svär..
Du heter: Lina

Smeknamn: Ula? Annars lyssnar jag till Lina också..

Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag kan inte välja en, har massa böllåtar, och ikväll hittade jag igen min bölskiva. Fabulous. Här ska bölas. Annars brukar staind funka utmärkt.

Beroende av: Snus, pengar och pussar

Vem behöver du mest just nu: Salken. Alltid Salken

Vad tror folk om dig?(förutfattade meningar) Jag tror att många tror att jag är en elak och otrevligt biatch!

Stämmer det? Elak kan det ibland hända att jag är, men jag är inte så otrevlig som jag ser ut.

Vad säger du för att imponera på någon? Säger? Jag gör coola trix.

Hur imponerar man på dig? Nån som är riktigt bra på det dom gör impar på mig..

Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja.. Ibland kommer man ju på nåt jätteroligt som hände förut. Tyvärr kan det ibland hända på bussen, och man ser ju faktiskt inte helt normal ut när man sitter och skrattar för sig själv utan anledning..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Haha, jag sparar min energi till viktigare saker"

Var bor du? Storgatan - Stugun

Trivs du där: Man ska inte klaga.

Äger du några converse: Ja, snart ett par till..

Sprit, cider, vin eller öl: Gatt jag välja? jag vill ha alla. men helst rödtjut?

Brukar du bli för full: Det beror väl på vad man ser som för full.. Men ja, haha det ska jag väl inte förneka om man kikar på dom senaste gångerna vi har intagit alkohol

Vad har du för mobil operatör: Telia. Inget annat funkar ju i stugun. Trist att åka hem, och sen vara helt okontaktbar efter lillsjöhögen typ..

Är du allergisk i mot något: Nej verkligen inte

Har du haft sex idag: Nope..

Nästa mål i ditt liv: Först och främst ska jag se till att klara gesällen. Sen får vi se vad jag sätter upp för mål. Det var väl vettigt va?

Hur svarar du i mobilen: Det beror på vem som ringer. Dolt nummer/okänt nummer - "Lina". Nån jag känner, beroende på vem "Haloo, hej"

Vem ringde du senast? Hahahahahaha, telefonbanken. I onsdags. Har inte ringt så mycket på senaste. Men innan det var det till mammas jobb, i tisdags.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Nu är jag utanför"

Antal timmar sömn inatt: natten mot idag? typ... 5?

Sov du ensam: Yes, Salken smet just iväg till mamma

Brukar du komma i tid: JA! Såna som alltid är sen kan driva mig till vansinne

När mår du bra: När allt går som det ska.. vilket kanske är typ.. aldrig?

När blev du fotad senast: Ja det var ju i fredags, när ÖP hoppade på mig.

Hur känner du dig nu: Lite matt..

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Fötter är ju äckliga.. och fula

Vad saknar du: Ett par extratimmar varje dygn.

Hade du en bra kväll igår: Ja, jag ska väl inte klaga?

Rakar du benen: Allt för  sällan för att vara kvinna.. typ 2 gånger per år?

När brukar du oftast gå och lägga dig: Det beror alldeles på. mellan 00-03?

Är du blyg? Nej inte direkt va?

Sysslar du med någon idrott: Har spelat fotboll hela mitt liv. Nu tränar jag bara själv..

Vill du hellre ha mail än brev: Nej brev är trevligt. Så länge det inte är räkningar. Som mamma glömmer att säga att jag har fått till stugun. Då brukar jag få såna där påminnelser med påminnelseavgift. Då blir jag arg.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej det vet jag väl inte.

Har du spytt offentligt: Ja, men då har jag varit i sånt skick att jag inte har brytt mig..

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Naturligtvis ligga med en tjej, gå naken.. ja såna saker.

Är du nöjd med ditt liv: Det funkar. Det är väl kanske inte det allra roligaste, men man ska som sagt inte klaga.

Är du bortskämd: Det sägs så..

Vad gör du i morgon: Åker till Sundsvall och FESTAAAR! jiho

Vad är det värsta du vet? Folk som andas högt. Jag vill bara slå dom med en spade. Lägg till lite pip i näsan på det också så är jag beredd att slå mig själv med en spade för att slippa höra på galenskaperna.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Ingen aning.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ehm, ingen?

Vad längtar du till? Sommar!!!!!!! eller iaf lite vår, och att dom här 10 meters snödrivorna ska börja krympa lite.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, annars skulle jag väl inte vara kompis med dom?

Vad är det finaste du fått? Salka. Fast henne fick jag ju förstås inte, jag fick ju betala hon själv.

Hur gammal är du: 22, hemska tanke.

Tycker du om någon just nu: Det är klart att jag gör. Jag tycker om massor med folk..

Om fem månader: Har jag semester? Nej det har jag inte. Då har jag precis avslutat min semester och förhoppningsvis ser jag bara ut som en halvdött lik, isället för ett heldött, uppgrävt vitpudrat lik.

Du samlar på: Jag samlar inte. Men jag och Sara samlade på kapsyler förut. Och sen gång fick vi för oss att tvätta dom. Så vi la dom miljarders kapsylerna i badkaret och hoppade i med dom. Där satt vi, och kom inte på förrän ett par år efteråt vad jävla vidrigt det var.

Gröna eller röda äppeln: Fujiäpplen tack. Dom är typ.. rosa?

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller Lovisa.

Gillar du golf: Bara minigolf ibland, och då blir jag tokig oftast. Dom jag spelar med brukar tycka att det är underhållande när jag är så arg att jag är en sekund ifrån en hjärnblödning. Annars tycker jag att golf är ganska töntigt.

Vilken tid gick du upp idag: 07,23.. jag skojar inte ens.

Har du sovit i din egna säng inatt: ja det har jag. Den är skön

Har du strumpor på dig nu: nej

Är det okej att gråta: Ja? Helst själv..hemma.

När grät du senast: Det kommer jag faktiskt inte ihåg. Vad trevligt

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Utöka miljonen till en miljon till

Bär du glasögon eller linser: Skoja? Har ju hökögon! hawkeyes (för mina engelsktalande läsare)

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Jag har gärna det, HM duger att jobba i, man förstör så mycket kläder när man är frisör.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på om jag har druckit sprit eller inte.. jag kliver upp när jag har lust om jag inte har en tid att passa

Har du piercing: Två

Vill du gifta dig: Ja tack.. frågar du?

Vill du ha barn: Jag har nog bestämt mig för att jag ska det nu.. Jag tycker fortfarande inte om barn, men mamma blir nog ledsen om jag inte skaffar några.. kanske två?

Är du bra på att laga mat: Ehm, jag skulle väl inte direkt skryta med mina köksskills.

Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: Inte speciellt vig alls längre..

Är du musikalisk? ja det tycker jag

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola.. med is och citron. Annars funkar vatten alldeles utmärkt också, gärna med frusna  hallon i. Gott

Vilken är din favoritglass: Har jag sagt att jag aldrig mer tänker svara på. Men seriöst. VARENDA LISTA!! Är det så intressant

Tror du på ett liv efter döden: Ja nåt måste det ju finnas. Det är därför jag inte tänker donera mina organ. Om jag föds på nytt vill jag gärna ha mina njurar på plats..

Tycker du om sushi: Ja =). jag åt det idag faktiskt

Vad äter du helst när du ser på film: Stjärnor, cola, godis, vanliga chips. U name it, I eat it.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nee

Har du tandläkarskräck: ja en rejäl sådan.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nattuggla

Vilken ögonfärg har du: blååååå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jaja

Biter du på naglarna: Nej för det är en av dom absolut vidrigaste sakerna jag vet. Jag får panik när jag hör ljudet av nån annan som biter av en nagel. Och för er nagelbitare som inte visste om det är så är nagelbitning likvärdigt i bakterieväg som att slicka på toalettsitsen. Så, nu vet ni det. FRÄSCH ni är. Verkligen

Röker du: Nej men det kan jag ju inte påstå att jag gör, bara när jag har druckit för mkt sprit.

Hur ofta tränar/motionerar du: Så ofta jag hinner, minst tre gånger i veckan om det inte blir tjorv..

Senaste låt du hörde: Scooter - One

guten nacht. Imorron befinner jag mig bland klyktattare. Låt oss höras en annan dag. hejpa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bör jagta åt mig på frågan om vad det värsta du vet ör ? // Danne

2009-03-28 @ 03:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0