Bebyggelse

nu är jag nånstans där det faktiskt bor nån. Jag ser hus. Hoppas att ingen ska sitta med mig!

Såhär i efterhand kan jag inte låta bli att fundera av vilken anledning han som stog i kassan på pressbyrån INTE frågade om det var rätt tidning jag hade nappat åt mig. Ser jag ut som nån som vill ha en tysk tidning? ne..

Jag har iaf fått tag i en ELLE på svenska.. och en äcklig macka för 50 kr.. Snart kanske jag kräks också. pinigt på tåget..

Tack och lov att jag hade sparat lite batteri på datorn så jag kunde kolla vart det var jag skulle bo. Vilsen i stockholm med tre väskor känns ju typ sådär.. Jag tror att jag har läget under kontroll nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0