Bankdosan

Jag kommer definitivt inte att byta batteri själv. Och min pensionsförvaltare har sagt att jag får byta dosa om jag vill..
Jag sa:
Hörru. Jag vill ha en annan bankdosa för den jag har är så ful.. Jag vill ha en sån där orange. Jag hade en sån förut, och det var bättre
Han sa:
Ja du kan komma in och byta den..

Så då var det fixat. Jag skulle iväg på banken och fixa det idag. Men jag gick och köpte ett våffeljärn istället. Jag skulle äta våfflor idag, men jag glömde min grädde på jobbet.. Jag föreslog en god bakislunch bestående av våfflor på söndag istället.. jag tror att jag kanske kan bli väldigt arg när jag ska grädda dom, men jag är villig att göra ett försök.

Jag var väldigt effektiv när jag kom hem från jobbet. Hackade ihop en sallad till middag och ordnade lunch tills imorron. Gud vilken hemmafru jag är åt mig själv.
Gårdagen var mysig. Drack lite vin, åt några stjärnor och såg film.. Nice.

Lyxfällan nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0