Totalt galen helg.

Det finns vissa saker här i livet som endast går att uppleva på storgatan 58. Det är sanningen!

Även den här kvällen slutade i bråk, men den här gången mellan mig och Lovisa. Helt galet. Ett simpelt missförstånd slutade med att jag hade blodig och blåslagen rygg och en syster som satt i hallen i tårar. Det löste sig dock till det bästa och nu är vi sams igen.
Stackars stackars Cek som fick försöka lugna ner mig och stackars KD som fick uppleva det här bara. Idag skrattar vi åt det, och det tog ett par timmar innan vi faktiskt kom ihåg av vilken anledning svordomar och höjda röster haglade.

"Sluta skrik och svär åt mig"
"JAG SKRIKER OCH SVÄR SÅ INIHELVETE MYCKET JAG VILL!!!!!!!"

Om ni undrar vad som hände med min rygg så skulle jag störta upp ur sängen och säga Lovisa ett par sanningens ord. Det slutade dock med att jag halkade på min dator och ramlade in i en låda som jag har under sängen. Fan vad ont det gjorde. Låt oss helt enkelt konstatera att somliga straffar gud på en gång.

Nästa helg tar vi omtag.  Jag ska försöka att inte bråka och skrika så mycket

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag skulle också behöva lite mindre bråk och skrik på fyllan, hur gör djur?

Skrattar

2009-06-23 @ 14:28:01
URL: http://winatina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0