Stackars vovve..

Mamma ringde mig imorse (?) och berättade en halvkul grej. Eller det var riktigt kul faktiskt.

Det regnar även hemma i Stugun idag,och som bekant så är det NÅN som inte vill gå ut när det regnar, och det är inte mamma. Till sist blev det akut och hon var tvungen att springa ut på baksidan och kissa. Det tog lite lång tid eftersom hon vägrat gå ut så länge.
När hon sitter där i godan ro så kommer det en koltrast och dyker mot henne, så pass att hon får ducka för den. Sen bajsade den i Salkas huvud (och ja jag skrattar medans jag skriver det här) så hela huvudet var vitt och det rann på öronen. Jättegenerad blev hon, men å andra sidan, vem skulle inte bli det? Ja det var lite kul iallafall.

Sen har det kommit till min vetskap att jag har lämnat en halv macka i Cekens soffa, i form av smulor. Förlåt Cek! Det var inte meningen. Jag ska inte göra om det!


Kommentarer
Postat av: sara

hahah stacke salken

2009-06-15 @ 10:32:07
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Marita

Salken då, hade gjort vad somhelst för att få se det där :) Ps, bra uppdatering. ds

2009-06-15 @ 10:47:32
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0