Söndagkväll..

Pappa kommer in för att hämta Adam och Lovisa. Styr stegen mot skålen med nötter och ska nalla några.

[Lovisa] Bara så att du vet så har Lina haft fötterna i den där skålen.

Pappa tvekar en stund, men tar en näve ändå!

Vi hade en intressant diskussion också som jag sa att jag skulle lägga upp på bloggen, det fick jag inte.

[Lovisa] Ibland tror jag att du gör saker bara för att skämma ut mig.
[Lina] Det där ska jag också lägga ut i bloggen...
.. sen hann jag inte mer förrän Lovisa hade smällt till mig i pannan..

Migrän, vad ska det vara bra för?

En liten iakttagelse bara. Hur kommer det sig att i alla highschoolfilmer är den här låten med "I keep you my dirty little secret.." Ni vet vilken jag menar. Jag har sett tre stycken nu där den är med. Nån måtta får det väl vara?

Kommentarer
Postat av: Helene

Gillade Pappa Mårten nötterna? :)

2009-06-21 @ 22:12:27
URL: http://foffo87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0