Pressning på hög nivå!

Helgen har varit alldeles bra.. Jag har mmsbloggat, men eftersom blogg.se har bestämt att jag inte ska få göra det så kommer det inte in! jävla idioter! Det är en konspiration! Det funkar ju för vissa... helvete

Jag uppdaterar om min helg. I fredags var vi ut och käkade. Jag, Adam och Lovisa. Det var trevligt, även om personalen på Capten Cook inte direkt var så mycket att hänga i julgranen. Sen kilade jag och Lovisa vidare till paus och drack lite drinkar där. När hon hamnade i en diskussion jag valde att inte lägga mig i, passade jag på att äta efterrätt också. Det var gott. En snabbrunda på G3, och sen hemgång.

I lördags skulle vi spela brännboll så vi stressade runt på stan som galningar för att hinna i tid, och sen fick vi veta att det inte blev klockan 12 som sagt, utan 17. Då surnade vi ihop och gick och la oss på österäng för lite kvalitetssolande. Morgan kom förbi och sa hej och sen blev det bestämt att vi skulle följa med dom och grilla på kvällen. Han ringde och ändrade tiden till 18, eftersom vi inte skulle hinna till 17. 18.50 var vi på plats. Fint folk kommer sent? Ja så är det nog.
Kvällen var trevlig, jag var städad (tro det eller ej). Morgan har fantastiska kusiner som vi säger (Y) till..
Det blev Jackson-tribute på kvällen. Hatt och tejpade fingrar. Jag fick den sämsta tejpen för när vi gick hem så hade jag EN tejpbit av fem kvar. Eller så kanske jag bara är onormalt svettig om fingertopparna.

Söndagen spenderade vi på österäng också. Grillade bara på baksidan dagen innan och tänkte att det var på plats att ta framsidan. Jag kommer aldrig nånsin mer säga "man bränner aldrig benen".. Jag har så fruktansvärt ont att alvedonen är min bästa vän för tillfället. Jag är hoppfull dock. Imorron kanske jag kan gå i normal takt iallafall... antagligen inte.

Idag skulle jag städa. Det har jag inte gjort så mycket. Jag funderar dock på att hoppa in i duschen nu, men det känns inte så lockande, mest smärtsamt. Har brännblåsor mellan brösten och på hakan. Vad fint!
I helgen åker jag hem första gången sen studentet. Oj vad släkten är långhårig nu!

Nej duscha och smörja in med aloevera var det ja.. Sen kanske jag diskar om jag är extra duktig.. Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Lizette

Hej och tack för kommentaren, blir nog en tredje inlämning på denna stackars dator. Tack för en underbar kväll i Östersund, ni rockar järnet :) Ses på dunder kanske? =)

2009-07-02 @ 21:04:20
URL: http://lizette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0