Men vaihelvete!!?!?!

Ni vet koltrasten jag skrev om igår.

Imorse fick jag sms från mamma "Nu har det hänt igen :( jävla trast /Salka"
jag skrattade lite men tyckte mest synd om min stackars stackars vovve.

När jag kom hem från jobbet fick jag sms av mamma en gång till "OCH IGEN!!!!!!!!"

Nu har min hund blivit bajsad på TRE gånger på två dagar. Hon törs inte gå ut längre och nu förstår jag hur föräldrar med mobbade barn känner sig. Min hund blir mobbad av en koltrast! Det gör mig förbannad!

För övrigt så funderade vi på hur daggmaskar lyckas gräva sig fram i jorden. Äter dom upp jorden och far vidare, eller hur gör dom? Det är ju inte direkt så att dom har nånting att gräva med. Dumma jävla daggmaskar!

Kommentarer
Postat av: marcusellos

Om en trast bajsar på din hund....vad gör det din hund till då? En mes? Nu kunde jag sagt att hundens ägare är en skata, men droppar det:)



Hälsningar fågelvitsaren

2009-06-15 @ 21:02:24
URL: http://www.marcusellos.blogspot.com
Postat av: marcusellos

Om en trast bajsar på din hund....vad gör det din hund till då? En mes? Nu kunde jag sagt att hundens ägare är en skata, men droppar det:)



Hälsningar fågelvitsaren

2009-06-15 @ 21:09:57
URL: http://www.marcusellos.blogspot.com
Postat av: Persa

Men stackars Salka.. Vad är det trastarna har emot henne då?

2009-06-16 @ 14:40:28
URL: http://johannatjorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0