men vafan?

Efter lite smältning av gårdagen så har vi kommit fram till att det var sjukt spårat. Jag ska aldrig nånsin mer prata politik med några som inte kan ta en diskussion, eller för den delen kan acceptera att alla inte tycker samma sak.
Lösningen är inte, tro det eller ej, att skrika sig hes bara för att göra sin röst hörd.

Att sen säga att det inte är nån som kan försvara sina åsikter är kanske inte helt rätt heller, när man i två timmar försökt, bara det att jag inte vill störa mina grannar genom att skrika.

Orimliga argument som avlutas med att skrika hora åt syster, kalla mig för dum och bara vara allmänt otrevlig. Ja jag gick och la mig, Lovisa kastade ut folket. Det var bra.

Nu laddar vi om här.. om en stund. Först ska jag duscha och fixa lite lunch åt min syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0