Måndag 8/6

Jag gick och la mig runt fyrasnåret imorse. Inte för pigg när jag vaknade och skulle upp på jobbet faktiskt.

Jag drömde att om telefonen väsnades så skulle man enligt vissa personer klappa den så blev den tyst. Så jag har legat och klappat telefonen hela morgonen, varje gång larmet har dragit igång.  Detta orsakade en försovning.
Det var det värt iaf. Det var en trevlig natt. Och snart blir det HarryPotterMaraton. Det blir onekligen trevligt.

Imorron blir det förändring, ni får se! kul

Ja just, vi tränade idag också. Det hade vi inte gjort sen förra måndagen. Ytterst patetiskt av oss. Somliga straffar dock gud på en gång. Mina blåsor i handflatorna som precis hade läkt. Nu är det kört igen. Måste skaffa töntiga handskar!

Nej, det om det.

Jag tänkte även att jag skulle städa lite idag, när man får oväntat besök så känns det typ sådär att lägenheten ser ut som andra världskriget. Sen tänkte jag att jag lika gärna kunde göra det i helgen eftersom jag blir kvar i stan. Sen tänkte jag att det kommer jag inte att göra, så jag borde iallafall diska idag. Det gjorde jag inte. Så nu får jag göra det imorron.. eller i helgen.. eller aldrig.

Kommentarer
Postat av: Helene

Dags att sätta i förlängningen? :)

2009-06-09 @ 14:19:12
URL: http://foffo87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0