Färg..



Färgade botten idag och passade på att slänga på en färg på ögonbrynen också. Medans färgen satt i tänkte jag att  jag skulle hjälpa Lotta att skicka slingpapper eftersom det är lite knivigt att få upp dom med vantar på. Dessvärre glömde jag bort att jag hade färg på ögonbrynen. Det blev lite mörkt.. Men det blir nog bra tills imorron =) ahaa


Har även glömt bort att skriva en ganska rolig sak som hände när jag var ute på promenad för ett tag sen. Det kommer en kille och cyklar med en tjej nere vid Marité. Killen (som kanske är 12 nånting?) cyklar ikapp tjejen och säger:
-Kan du göra det här då?
.. sen försöker han dra upp cykeln på bakhjulet. Men han misslyckas med  uppgiften och får bara upp den kanske 1 dm ovanför marken
(tjejen) - Nej det kan jag inte..
(killen) - Äee men also, kolla här då.
... sen försöker han dra upp den på bakhjulet igen, och den här gången lyckas han.... lite väl bra? Hahahahahaha jag höll på garva ihjäl mig när killen slår över och till slut ligger i gruset.

... håll ögonen öppna för lite förändring här.. kanske imorron..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snygging !!!hihi

2009-06-03 @ 21:01:41
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0