En syster..

Min kära syster hävdar att jag har fel när jag säger att det blir stökigt när hon är hos mig.
Jag hävdar att jag inte har fel..

Hon sov hos mig i torsdags. På mitt bort ligger det några dumlepapper. jag har INTE ätit dumle. Det ligger en strumpbyxeförpackning. Jag har INTE använt strumpbyxor. Det ligger en tom godispåse. Hahahaha den var inte tom när hon lämnade den, men finders keepers. Det står en gröttallrik på köksbordet.. Jag har inte ätit gröt, och hon åt heller inte upp all gröt. Det ligger en lindexpåse. Jag har inte handlat på lindex.
Jag tror att jag måste städa faktiskt. Nu är det på allvar det här..

Och varför är jag dum i huvudet för? jag lämnade smöret framme när jag var hemma och åt lunch. Bra jobbat dumskalle! Det här kommer jag få pris för. Älska bregott som har mjuknat en gång och sen blivit inställt i kylskåpet igen. Det blir så mjukt och lätt att använda, precis som att det inte var svårt nog från början.

Nu ska jag ställa in smörhelvetet och sen ska jag byta om och gå på Golds gym. jag orkar inte träna, men jag gör det ändå. Är för övrigt lite irriterad på att dom har köpt nya skivstänger. Jag vill ha 12,6 på biceps. Nu får jag välja mellan 10 och 15. Det gör mig förbannad. Jag vill inte använda lösa hantlar för det blir inte så bra. Jag vill inte gå ner till 10 och jag orkar inte köra tre set med 15. Fabulous. Jag som hade blivit så stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0