en förklaring

Jag tänkte att jag skulle förklara av vilken anledning jag läser viktbibeln ett par gånger om dagen..

När vi har en kund som ska sitta med färg i en halvtimme så tycker vi oftast att vi har gjort oss förtjänt av en kopp kaffe. Och medans vi sitter där så går tiden ibland så långsamt, därför läser vi det vi kommer över. Ibland är det en produktkatalog som vi redan läst 200 gånger. Just nu råkade det vara viktbibeln.
Anledningen till att jag tog kort på den var för att den låg bredvid min kaka och det såg fantastiskt bra ut.

Lotta flyttade förövrigt den in i fikarummet för att kunderna skulle slippa bli lika skadade som oss. Förskonad kallar vi det.

Fråga mig om en sak som står i den, så kan jag inte nämna en enda. Det är alltså bara slöläsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0