Hi-a pal

Imorse vaknade jag av telefonlarmet, hör och häpna. Kollade och såg att den var 20 över. Tyckte att jag såg lite ovanligt suddigt, men klev upp för att göra mig klar för jobb.
Borstade tänderna och kände att jag var bedrövligt trött, vilket var märkligt eftersom jag egentligen inte gick och la mig senare än vanligt. Kollade på klockan på väggen och såg att jag hade klivit upp en timme för tidigt. Det var en skön känsla.
JIHOOO, sa jag och skuttade glatt tillbaka till sängen.
... det var egentligen inte riktigt sant. I verkligheten tänkte jag, men vaihelvete?? och släpade mig tillbaka till sängen och blocksov tills klockan ringde 7.20 som den ska.

Imorron ska jag iväg på UM och kolla blodtryck klockan halv åtta. Hur i hela fridens namn kommer det sig att jag gick med på det här? HALV ÅTTA?!?! Den tiden på morgonen är ju jag närmre döden än vad jag är vaken. Man skulle ju redan nu kunna gissa på att blodtrycket inte kommer vara så bra då =)

Nej hur vore det med en general på det här och kanske ta itu med disken?

Vill bara påminna er om att jag har 7 arbetsdagar kvar till SEMESTER! Det var onekligen i grevens tid.

Note: Jag älskar Sebastian även om han har korv med bröd, ketchup, gröt, en minivan, en dammsugare och en tandemcykel i håret =)


Kommentarer
Postat av: Mooosehunters

Å ja har semester samtidigt som dig girlie=)

// atti

2009-07-09 @ 15:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0