Första dagen..

Första dagen är avklarad. Jag och Adam har nämligen ingått i en pakt.. ingått? ja ingått..
Hur som helst. Inget godis på veckorna. Eller inget skräp överhuvudtaget. Ingen cola, ingen pizza, ingen hamburgare, inget godis, ingen cola, inga chips.. Inga kakor, no nothing! Det är förjävligt. Och det har bara gått en dag.
Adam undrade om han fick dricka red bull. Jag skrattade hånfullt.

Jag tuggar tuggummi som en galning för att slippa suget. Det hjälper inte så bra. Jag är fortfarande sugen. Mer än jag brukar vara, och antagligen bara för att jag inte får. Men jag sa vinna god damnit! Nu måste vi komma på vad som händer med den som fuskar.
Jag har satt span på Adam. Lovisa håller ögonen på han! Det var han inte direkt beredd på va?

Detta grundar sig såklart i våran viktuppgång på 5 kg var, eller 10 kg tillsammans. Välj hur ni vill. Hur som helst så är det förjävligt. Funderar på att fråga Lovan om vi ska springa imorron. Jag tror inte att hon vill springa med mig.

Nu har jag varit uttråkad exakt hela kvällen. Var på väg att gå och lägga mig klockan 20. Drog bort på videoteket för att hyra en film klockan 21. Gick hem för att jag inte hittade nåt intressant. Resten av kvällen har jag spenderat på att tugga tuggummi. 


Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, jag såg också unga mödrar, illa!

Och du, jag hakar på pakten för mig själv... jag skulle behöva det!

Lite svårare att hålla span på mig, men jag ska informera dom på jobbet ;o)

2009-07-09 @ 21:51:03
URL: http://winatina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0