Dagens bästa vän! Tålamodet är sna

2039570fedd0e8d7e984b7311ab067d9.png

Kolla varifrån!

Dagens bästa vän! Tålamodet är snart slut. Orkar inte klippa en unge till som inte kan sitta still och som har fulla håret med diverse saker. Brödrost? Gammal gubbe med skägg? En lada med hästar i? Jajjemen! Allt går att finna i barns hår. Otäckt. Får jag en till barnklippning dom närmaste två veckorna så går jag hem. Ja just. En alkis hade ramlat ihop på stan. Ja, så kan det gå, tänkte jag och klev över han för att gå vidare och handla lunch.


Kommentarer
Postat av: Persa

men lina.. varför hjälpte du inte den stackaren då;)

2009-07-08 @ 12:56:55
URL: http://johannatjorven.blogg.se/
Postat av: uppdragmamma

Ha ha! Du vet ju hur Sebastians hår brukar se ut... det tar 2 sekunder innan det blir gröt, sylt, lunch osv i håret. Men jag kan hållla med dej frächt är det inte o om man ska till frissan kan man ju kosta på en hårtvätt innan.

2009-07-08 @ 17:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0