Tisdag 13/1

Imorse kom jag på jobbet och var kaxig..
"jag var iväg och tränade igår, men jag har ingen träningsvärk än.. konstigt"

.. jag lovar att det inte ens tog en timme innan det började dra lite i musklerna. Nu är bröstmusklerna så stela att jag inte kan sträcka ut armarna rakt ut från kroppen. Skönt.

När jag kom hem från jobbet idag råkade jag somna medans jag hade satt Lovisa i arbete i köket. Nu är jag såklart inte trött.. Lovin´ it..

Jag kom även på en sak till min förfäran häromdan. Om jag är i badrummet så hör jag min granne när han sätter på duschen. Och det borde betyda att han förmodligen hör mig i duschen när jag sjunger!!! Herrejösses! Hoppas att han gillar vad han hört iaf. Måste även komma ihåg att sluta skråla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0