Söndag..

Kom ganska nyss hem från grymt skönt bakishäng med pepp.
Först pizza, sen drog vi på frösön och såg på sex and the city samtidigt som vi gnällde över hur jävla kass karlar är.
Vad är problemet.

Du har krympt mig så enormt som människa. Det är skönt när man känner att man börjar komma tillbaka. Men du bör passa dig innan du börjar slänga ut hora hit och dit, som att det är det enda du kan säga. Skaffa en lexikon och lär dig lite nya ord, och kasta för fan inte sten i glashus. Ju mer jag hör om dig, desto mer förbannad blir jag. Anledningen att jag har varit tyst är för att inte själv uppfattas som ett offer.
Det finns ingen respekt kvar för dig. Folk ska få veta vem du egentligen är. Nu är det jag som börjar snacka! Alla sjuka jävla grejer ska folk få veta.

Och när vi ändå är inne på karlar. Vad glad jag skulle bli om min pojkvän kysste nån annan på halsen och sa att han gärna skulle vilja ligga med henne om han inte var upptagen.. Ja jag säger då det. Karlar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helluuuuu!!!! Jag glömde ge din ilskna hund den väldigt välförtjänta julklappen! Nåväl.. så snäll som den där Salkisen är borde väl hon fått nog ändå. Får väl ge den som försoningspresent senare i år. (Om hon nu vågar äta något som stora starka Helena bjuder på...) Puss

2009-01-19 @ 20:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0