Onsdag 7/1

Efter vissa påtryckningar och gliringar så ska jag uppdatera. Jag som är hemma och är sjuk hela dagarna har jag fått hört från två håll nu. Då är det illa. Här är jag!

Imorron ska jag jobba. Ringde nyss och rapporterade på jobbet, jag lät lite igentäppt. Jag är lite igentäppt faktiskt. Salka har blivit galen och står och skäller i fönstret. På vad vet jag inte, jag och har ingen som helst ork att resa mig upp för att kolla.
Har legat i sängen i tre dagar i sträck här i stan, och hemma i stugun gjorde jag inte mycket annat heller. Fy fan vad tråkigt det är att vara sjuk. Jag lider med långtidssjukskrivna som får vara hemma hela dagarna. Vad gör man?
Jag har försökt beställa pizza, men insett att minimibeställningen var 130 kr. Och jag gatt beställa från reveljen för att kunna betala med kort, eftersom jag aldrig nånsin har några lösa pengar.
Det hela slutade med att jag beställde en jättepizza och fick känna mig extra fet när tjejen kom med pizzan. Det var hur som helst perfekt eftersom det blev middag igår också. Jag och Salka delade.
Sen har jag sett massa tråkiga program på teve.
Släpat mig in i duschen har jag gjort också. Tro det eller ej.

Nu kommer snart Lovisa hit och så ska jag ta itu med mitt liv och gå på en promenad och få lite friskluft. Det kan behövas. Man får ont i huvudet av att bara ligga inne.
Kallt är det ute också.

Jag fick glädjande nyheter i Söndags också.. Det tar vi sen..



VAFAN!?!?!?! Vad händer? Jag har ingen kontroll över mitt liv. Det gillas inte. Hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0