moment 22..

happ. Då var man gammal på riktigt då.

Mamma kom förbi imorse med frukost och lite annat som hon handlat. Även en tårta som hon hade bakat. Sen fick jag pengar. Av Sara fick jag archie. Man ställer vindunken på den så räknar han ut hur många glas man har druckit ur den. Av marita fick jag en vindunk =).. Chill out. gotta love that. Frida satte in pengar på kontot! galning.
Av cheferna fick jag en blomma som nästan är hopplös att döda. Passar mig utmärkt. och så fick jag rosor av en kund. Gulligt..

Imorron drar jag hem till stugun och öppnar presenter.

TACK ALLA UNDERBARINGAR!!!

Måste dock skriva det roligaste grattis-smset som jag håvade in under dagen. Det var från min kära bror
"grattis... i efterskott. Jag glömde helt bort det igår.. förlåt"
..
"tack =), och visserligen är det ju idag jag fyller år men.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0