Life is good!!!

Gott folk, jag är kär! Alldeles nåt fruktansvärt uppöveröronenförälskad. Jag har träffat mannen i mitt liv och jag tror att this is it. Det är han jag kommer gifta mig med!
Han heter Nano och är en svart iPod. OMG! I love it.

Det här har varit en mycket bra dag.

Jag har köpt nya jeans. Dom är fabulous och sitter mkt bra. och.. det är storlek 24!!!!! Hur gick det ens till?
Sen har jag köpt en tröja till idag, och en igår.
Och så har jag köpt rosa skullcandy..
Sen färgade Lovan, min sköna böna, min katastrofala utväxt.
Sen fick jag agera PT, mitt andra drömjobb, åt Lovan. Jag tror att hon är väldigt nöjd med min insats. Imorron ska jag kräva golds gym på pengar för att jag gör deras jobb.
Det var även guld att få lite träningssällskap, jag höll dock på dog när jag tränade på träningsvärken. Fan vad stark jag blir nu.

Det blir inte mycket bättre än såhär va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0