Kanske ingen mer rom?

Gårdagen var sannerligen intressant.
Först fick jag och Lovisa spö i "finns i sjön" av två femåringar. Jag vann iof nån gång också, men vi bestämde att det var dags att börja dricka sprit för att klara av resterande omgångar.

Nån pinacolada, sen gick vi över på rom och cola.. ganska starka, ganska många.. Efter ett tag upptäckte vi att romen var 75procentig. Då var det för sent.
Skickat-listan var inte att leka med. Fy fan, vad är det för fel på mig? Om jag lyckas bli såpass full att jag inte ser nånting. Hur kommer det sig då att jag lyckas dra iväg diverse sms?
Sova fick jag göra inkrupen mot väggen så jag hade nåt att hålla i mig i.. Det snurrade rätt kraftigt. Lovisa var värre däran. Hon hade också lyckats med diverse bra grejer sådär på nattkröken.

Det blev iaf rom&cola och introtävling med pappa. Som vanligt var han lekledare, domare, tävlande och hade bränt skivorna. Trots allt detta och fusk så förlorar han. Jag säger då det.

Nu ska jag ta itu med mitt liv!

Och du... förlåt!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men fyyy tusan ooxå 75% hahahahahahaha

2009-01-24 @ 16:07:16
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: pepp

va säger vi, fabuluose! Själv spydde ja å däcka 10! hallelujha!

2009-01-25 @ 20:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0