ja okej, jag gjorde det!

Fast jag hade sagt åt mig själv på skarpen att jag inte skulle.
Tvingade mamma att skjutsa in mig till stan i söndags, eftersom jag var tvungen att åka och handla tunga saker. Det var bara en ursäkt för att jag inte ville åka buss med min enorma packning. Jag handlade bara en påse, och den hade jag orkat bära från domus. hur som helst. Jag handla müsli med frukt i. Sån där god med torkad papaya, ananas, russin, bananchips. u name it, it´s in there.
Alltid när jag har sån hemma så äter jag upp allt det goda och sen finns det bara havregryn kvar till slut. Den här gången hade jag sagt åt mig själv att jag inte skulle göra det. Men nyss var jag och rasslade fram lite papaya- och ananasbitar.
Jag är en svag människa, jag ska genast sluta.

Inatt somnade jag kanske runt halv fem. Det var en lämplig tid. Tack och lov att jag hade sovmorron, annars hade det aldrig gått.
Jag var upp runt halvfyra och drack världens största glas oboy. Nu måste jag somna, tänkte jag.. det gjorde jag inte. Men efter ett tag, efter att liksom ha tvingat mig själv.


haha, jag visste väl det. I´m fucking fabulous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0