Hooch is crazy!

.. eller Salka iaf!

Hon har suttit i sängen och bitit mig i händerna, slickad på mig, gnällt, rivit och bitit lite till.. Jag har blivit galen hundra gånger. Skällt, dragit i örat, skällt lite till, brottat omkull.. sen blev jag arg och sa åt henne att hoppa ner från sängen.
Så satt hon nedanför sängen och gnällde och såg bedrövad ut, tills jag sa åt henne att hon fick hoppa upp igen. Samma sak igen.. skickade ner henne.. om och om igen. Sista gången la hon sig vid kudden med huvudet bort från mig och fes.
ja det är härligt att ha hund ibland. Jag vill säga att jag vann, även fast hon fes på mig..

Ja herrejösses, sånt här står man ut med =)

Nu ska jag sova, för jag ska faktiskt jobba imorron! hade dessutom inte insett att klockan var så hemskt mycket. Upp och gå på långpromme imorron med hunden...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hoppas du har nån ork på jobbet i dag !

2009-01-08 @ 08:23:46
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0